DE UITDAGING

Het Kennisinstituut voor Mobiliteitsbeleid heeft onderzoek gedaan naar de voorkeuren van de reiziger op het gebied van openbaar vervoer. Er zijn grofweg 2 manieren om een vervoersnetwerk in te delen – fijnmazig of frequent. De animatie moet dit verschil in netwerk in één oogopslag duidelijk kunnen maken. Daarnaast moet de animatie wetenschappelijk onderzoek in heldere taal zien te vangen. Én de kijker zo verleiden, dat hij een animatie van 4 minuten over transportwetenschap gewoon uit kijkt.

Whiteboard video vragen advies
" Ik heb zelf al diverse keren gehad dat ik als publiek bij een congres of meeting een andere spreker mijn filmpje daar zie afspelen als intro op zijn verhaal. En ook de Engelse versie wordt veel gebruikt op de TUDelft. Ik heb echt het idee dat ik zo niet alleen aan meer kennis bijdraag, maar ook aan meer begrip van de materie."

Peter Bakker, Vervoerskundige KiM

Promotiefilm laten maken?

Team

Ontmoet het hele team ›