Animaties en infographics inzetten
Maximale impact creëren onder uw doelgroepTe vaak zien we dat bedrijven een animatie laten maken, online zetten en er verder niet zoveel mee doen. Wanneer dan ook het aantal weergaven beperkt blijft, wordt een animatie of infographic al snel aangemerkt als dure investering met lage ROI. Niets is natuurlijk minder waar. Hieronder geven we een aantal voorbeelden hoe animatie succesvol kan worden ingezet voor maximale impact bij uw doelgroep.
U kent uw doelgroep als geen anderMaar weet u ze ook te bereiken?
U heeft uw doelgroep bepaald. Maar weet u deze ook daadwerkelijk te bereiken? Het kopen van een fiets maakt je nog geen professionele wielrenner. et bereiken van je doelgroep is heilig. Welke media gebruikt uw doelgroep? En weet u wat er allemaal mogelijk is om uw doelgroep te bereiken? Geen nood, we geven u graag wat meer informatie. Om te zorgen dat de investering per kijker zo lang mogelijk wordt.
Achterover geslagen door de mogelijkheden?We helpen u graag een handje verder
Bovenstaande toepassingen vormen slechts een kleine selectie van de mogelijkheden van de inzet animatie. Het medium waarop u uw animatie inzet is natuurlijk sterk afhankelijk van uw doel, doelgroep, budget en of uw doelgroep daadwerkelijk via een bepaald medium te bereiken is. Samen met u bekijken we in ieder geval graag welke toepassingen voor u het beste kunnen werken.
Bel ons voor wat tips ›